blokki

15.10.16 Linda 4 Comments

Siis mä nään unia huumeista,
joita en oo koskaan käyttänyt
Niissä sulkeudutaan pehmeään
huoneeseen ja odotetaan, että
vaikutus ei lopukaan enää
koskaan ikinä milloinkaan

Muutetaan mun lucid-uniin,
joissa mulla on sininen tukka
Yhtä sininen ku taivas, yhtä
sininen ku windows wallpaper
Me lennettäis kaikkialle ja
mitä muuta lucideissa tehään

Jotenki mä puhun paljon unista,
kun ne tuntuu todelta enemmän,
ku tää oikee elämä, jota ei jaksais
Vittu että mä haluun elää silleen,
että kattelis vaan ympärilleen
Tiiätkö, ihmettelis vaan kaikkea
mikä on normaalia, tai ehkä ei

Mut mä makaan sängyssä, mietin
lauseita ja sitä miten jotku sanat
on ihan liian pitkiä näihin kappaleisiin
Esimerkiks just toi, ei se sovi siihen,
mut en mä voi muutakaan, olispa
tää vaan unta tai joku kuumeharha

4 kommenttia:

  1. Anonyymi15.10.16

    Tää oli jotenki tosi jees!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos! Kivaa että joku tykkää tämmösestä vähän kieli poskella kirjoitetustakin :D

      Poista
  2. Mieletön! Vähän niin kuin sellaista "tajunnanvirtaa", vai mikä se termi onkaan? :D
    Tykkäsin! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sitä tää just oli! Kiitos paljon! ❤

      Poista